Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Přestaňte nás organizovat! Křičí „singles“ jako jeden muž/žena

Pracuji pro seznamovací agenturu, která je na trhu dva roky. Stářím jde vlastně o batole, ale tím, jak o seznamování přemýšlí, už je spíš ženskou v nejlepších letech. Tím pádem jsme na tom skoro stejně. A stejně jako já, vnímá i ona internet jako nedílnou součást svého života. Nemá jediný problém s jeho užíváním, svou existenci si bez něj samozřejmě nedokáže představit. Při seznamování však stále svéřepě trvá na osobním kontaktu. Pro své klienty proto pořádá nejrůznější seznamovací akce. Jenže ti se do nich zrovna nehrnou.

Lámete si hlavu tím, jak lidem bez partnera, kteří si vybrali Vaši seznamku, co nejvíce zpříjemnit jejich cestu k novému vztahu. Co vymyslet, aby byla zábava, aby to bylo nové a zároveň zajímavé. Hledáte ty zaručeně nejskvělejší příležitosti k seznámení. Uvažujete s nadšením. „Všichni jsme posedlí sportem. Celé jaro běhají okolo Vltavy proudy ženských, co chtějí být štíhlé do plavek a chlapi si v posilovnách funí na záda.“ Promýšlíte to ze všech stran, až si konečně myslíte, že už přesně víte. Uspořádáte bowling, dáte o tom vědět všem, kteří hledají svého životního partnera a počítáte přihlášené. „Jeden, dva, tři ženy a jeden, dva – celí dva chlapi“. Možná jen není na bowling to pravé roční období, napadne Vás, když jedete autem, a už snad po desáté málem srazíte cyklistu. Nadáváte sice, ale pak Vás přijde geniální myšlenka - co takhle uspořádat seznamovací cyklo sobotu? Tentokrát se přihlásí hned čtyři ženy, žel bohu vůbec žádný chlap. „Proč jsou hergot v seznamovací agentuře, když se nechtějí seznamovat? Nic je nezajímá, na nic nereagují? Chtějí vlastně vůbec něco?“ Odpověď je prostá „Čaje o čtvrté“, jak obyčejné! Přímo ve Vaší kanceláři, bez obsluhy, sportu, zábavy a všech těch specialit, pozvete lidi na čaj a máte narváno. Nemají si kam sednout, postávají po chodbách a natahují krky, aby zaslechli alespoň něco z toho, co kdo říká. Po pár minutách se tam nedá skoro dýchat, každou chvíli Vám někdo stojí na palci, ale k odchodu se nemá. A když se všech zúčastněných zeptáte, jak by tohle vyřešili, kam by se šli příště seznamovat, aby se necítili tak stísněně, donese se k Vám skrze ten hustý vzduch. „Nemůžete tyhle čaje dělat víckrát než jednou za měsíc?“ Takže se teď, každé první úterý v měsíci, v kancelářích pro dvanáct lidí spokojeně mačká lidí i pětadvacet. Jsou nadšení. Nikdo jim nic neorganizuje, přijdou a odejdou, kdy se jim zachce. Dělají, co se jim zachce, mluví, s kým chtějí, pijí, co chtějí a vypadá to, že se při tom baví. Pevně věřím, že se sami mezi sebou domluví a dojde i na bowling, výlet na kolech nebo něco dalšího.

Autor: MMMDC | pondělí 1.10.2012 12:06 | karma článku: 13,20 | přečteno: 2223x
  • Další články autora

MMMDC

Venku je hnusně, tak nebuďme hnusní

„Je hnusně a to je taky důvod, proč jsou na sebe lidi hnusný, za všechno může to hnusný počasí“, přivítala mě tchýně, když jsem o svátcích nasadila kulicha, péřovku, hucule a s celou rodinou ji vyrazila navštívit. Dostala jsem čaj s rumem, mazanec a pomalu začala rozmrzat. Když mi povolily i rty, pustila jsem se do sváteční konverzace. Nakonec jsme skončily, kde jinde, než u počasí.

3.4.2013 v 11:30 | Karma: 11,21 | Přečteno: 412x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Chce si svou lásku koupit. Je to opravdu idiot?

Nejsem si jistá, že je pravý čas na to řešit něco jiného než amnestii, či našeho nového prezidenta, jenže mně to prostě nedá. Během Vánoc jsem se potkala s přáteli, jak se to tak o svátcích dělává, a ne každé setkání bylo zrovna radostné. Ono, když holce táhne na čtyřicet, s chlapem, který by stál o ni a za to, byla na večeři naposledy před mnoha měsíci a začíná přemýšlet o tom, že si koupí papouška, aby si doma měla s kým povídat, marně si lámete hlavu, jak ji v tom krásném zimním čase potěšit. A to i přesto, že já jsem díky spolupráci se seznamkou v podstatě u zdroje. Nic na tom nejspíš nemůže změnit ani to, že je krásná, chytrá, vtipná, v profesním životě zatraceně úspěšná a navíc s naprosto poetickým jménem Miriam.

8.1.2013 v 8:30 | Karma: 11,25 | Přečteno: 1622x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Pánové, kolik žen projde vaší postelí za jeden dlouhý život?

Studie na téma sex patří k těm nejoblíbenějším. Sex na všechny způsoby a ze všech stran. Je těžké přijít v této populární oblasti s něčím novým. I když... Výzkumy zabývající se mužskou promiskuitou mají mnoho společného. Kromě zadání také to, že se ve svých výstupech téměř nikdy neshodují. Tak co si vzít z takových výzkumů?

28.11.2012 v 8:30 | Karma: 13,14 | Přečteno: 1711x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Když naše děti mluví o sexu, my, jejich matky, rudneme studem (II.)

Pár dní jsem sbírala odvahu, než jsem se rozhodla pokračovat ve svém vyprávění o tom, jak jsme začali se sexuální výchovou našich dětí. Druhá část už je pouze pro otrlejší, takže pokud mezi ně nepatříte... Všechno začalo tím, jak můj sedmiletý syn řekl babičce totálně odzbrojující větu, že totiž „Adámek šukal Terezku!“

13.11.2012 v 8:15 | Karma: 32,59 | Přečteno: 2808x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Když naše děti mluví o sexu, my, jejich matky, rudneme studem

„No, tak pojď dál!“ Přivítala mě tchýně, když jsem si k ní přišla vyzvednout své dva syny. Její zvětšená starostlivá vráska uprostřed čela napovídala, že se stalo něco strašného. Vyděsila jsem se. Oba dva moji chlapci však na první pohled vypadali zcela zdravě, takže se mi dost výrazně ulevilo. Jejich babičce však nikoli. „Hlídej!“ houkla na dědu a zavřela se se mnou v pokoji. „Tak už je to tady!“ dívala se stále vyčítavěji. „Co se prosím děje. Nenapínej mě!“ prosila jsem úpěnlivě. „Matýsek!“ řekla sklesle a podivně při tom klopila oči (To je můj starší – sedmiletý syn). „Když jsem ho dnes vyzvedla ze školy, jen tak mezi řečí mi řekl!“ ještě jednou se nadechla, lehce zrudla v obličeji a nebyla schopná zvednout ke mně oči „... řekl, že jeho spolužák David...“ teď už skoro šeptala „, že šukal Terezku!“

29.10.2012 v 8:30 | Karma: 24,83 | Přečteno: 2823x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Langšádlová končí ve vládě. Méně podle šéfky TOP 09 myslela na prezentaci

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  14:28

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  14:24

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

Trumpova bulvární odysea. Jeho věrní z něj dělali nadsamce, soupeře likvidovali

25. dubna 2024  14:10

Premium Aktuální soud s Donaldem Trumpem, ve kterém se propírají i jeho opakované zálety, je unikátní...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1914x
Jsem Monika a jedním z mých klientů je Náhoda - seznamovací agentura. Příběhů, okolností a událostí, které stojí za zmínku, je tam nespočet. Tohle je myslím to pravé místo, pro jejich existenci.

Seznam rubrik