Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chce si svou lásku koupit. Je to opravdu idiot?

Nejsem si jistá, že je pravý čas na to řešit něco jiného než amnestii, či našeho nového prezidenta, jenže mně to prostě nedá. Během Vánoc jsem se potkala s přáteli, jak se to tak o svátcích dělává, a ne každé setkání bylo zrovna radostné. Ono, když holce táhne na čtyřicet, s chlapem, který by stál o ni a za to, byla na večeři naposledy před mnoha měsíci a začíná přemýšlet o tom, že si koupí papouška, aby si doma měla s kým povídat, marně si lámete hlavu, jak ji v tom krásném zimním čase potěšit. A to i přesto, že já jsem díky spolupráci se seznamkou v podstatě u zdroje. Nic na tom nejspíš nemůže změnit ani to, že je krásná, chytrá, vtipná, v profesním životě zatraceně úspěšná a navíc s naprosto poetickým jménem Miriam.

„Způsobů, jak si najít pořádnýho chlapa, je přece tolik. Nesmíš tu jen tak sedět a fňukat, ale musíš něco dělat!“ Rozhodla jsem se přítelkyni vyprovokovat. To se mi nakonec opravdu podařilo. Postavila se, jednu ruku si vrazila v bok, druhou namířila ukazováčkem ke dveřím a skrze zuby procedila „Vypadni!“ Bylo mi jasné, že jsem nezvolila tu správnou cestu. Vypakovala mě s takovou rychlostí, že jsem se nestačila divit. Do kabátu jsem se oblékala už na chodbě. Cítila jsem se hluboce uražená a měla jsem v plánu čekat na odprošení. Jenže pak jsem si vybavila, co takhle podobně zvedlo ze židle i dalších pár nezadaných holek a rozhodla jsem se nespustit prst ze zvonku do té doby, než se dveře opět otevřou. Nejdříve se rozštěkal pes ve vedlejším bytě. Když na mě začala ječet největší drbna z domu, kamarádka kapitulovala. Jakmile cvakla klika, nečekala jsem na nic a vtrhla zpět. „Neuvěříš, na co jsem si teď vzpomněla. V Náhodě jsou dva chlapy, co už jsou fakt nešťastní z toho, že nemůžou žádnou ženskou najít. A tak se rozhodli na tu pravou vypsat odměnu.“ Vypadalo to, že jsem si u své rozzuřené přítelkyně získala pozornost. Měla sice v obličeji výraz, který jsem tam ještě nikdy neviděla, nebyla jsem si tedy jistá, jestli po mě nakonec neskočí, ale rozhodla jsem se nenechat se zastrašit. „Je to úplně prosté, taky jsem se tomu na začátku divila, ale jde o klasické – WANTED! Prostě napsali, koho hledají a tomu, kdo ji najde, že vyplatí celkem slušnej balík! A teď se podrž, to hlavní je, že jeden z těch popisů na tebe fakt sedne jako ulitej!“ „Idiot“ Reagovala kamarádka bez velkých emocí. „Jo, to ty ostatní ženský taky říkaj, ale mě to zas tak uhozený nepřijde.“ „No mě to teda uhozený přijde a dost. Už jsem stará na takový ptákoviny, rozumíš a on je nejspíš ještě starší, mělo by mu být trapně, nemyslíš?“ „No to teda nemyslím. Není to žádnej blbec ani nevypadá jako Frankenstein a myšlenka mi prostě přijde přinejmenším originální. A vůbec, ty prachy dostane ten, kdo mu ženskou doporučí, takže tě tím vlastně ani nemusím zatěžovat.“ Zatvářila jsem se materialisticky. „No to ať tě ani nenapadne. Do nejdelší smrti s tebou nepromluvím, jestli to uděláš.“ Vyhrožovala má single přítelkyně. Vypadala opravdu odhodlaně a tak jsem se rozhodla naše křehké přátelství neriskovat. Odvahu jsem nesebrala a na celou nepříjemnou, vánoční historku, ve víru silvestrovských oslav, dokonce zapomněla. Jenže dnes vstoupím do Náhody a hned od dveří mi tam hlásí. „Tak si představ, že má za sebou první rande!“ „Kdo jako?“ Ptám se nechápavě. „No, Mr. Wanted přece! Je nadšen a slečna podle jeho slov nejspíš taky. Je přesně taková, jakou si ji představoval - krásná, chytrá, vtipná, v profesním životě zatraceně úspěšná a navíc s naprosto poetickým jménem Miriam.“ „Čert vem ty prachy.“ Máchala jsem před sebou rozčileně rukou a v pohledech zúčastněných cítila, že mě letos už sedmého ledna považují za blázna. Snad i proto jsem se nakonec definitivně rozhodla volit Franze.

Autor: MMMDC | úterý 8.1.2013 8:30 | karma článku: 11,25 | přečteno: 1622x
  • Další články autora

MMMDC

Venku je hnusně, tak nebuďme hnusní

„Je hnusně a to je taky důvod, proč jsou na sebe lidi hnusný, za všechno může to hnusný počasí“, přivítala mě tchýně, když jsem o svátcích nasadila kulicha, péřovku, hucule a s celou rodinou ji vyrazila navštívit. Dostala jsem čaj s rumem, mazanec a pomalu začala rozmrzat. Když mi povolily i rty, pustila jsem se do sváteční konverzace. Nakonec jsme skončily, kde jinde, než u počasí.

3.4.2013 v 11:30 | Karma: 11,21 | Přečteno: 412x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Pánové, kolik žen projde vaší postelí za jeden dlouhý život?

Studie na téma sex patří k těm nejoblíbenějším. Sex na všechny způsoby a ze všech stran. Je těžké přijít v této populární oblasti s něčím novým. I když... Výzkumy zabývající se mužskou promiskuitou mají mnoho společného. Kromě zadání také to, že se ve svých výstupech téměř nikdy neshodují. Tak co si vzít z takových výzkumů?

28.11.2012 v 8:30 | Karma: 13,14 | Přečteno: 1711x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Když naše děti mluví o sexu, my, jejich matky, rudneme studem (II.)

Pár dní jsem sbírala odvahu, než jsem se rozhodla pokračovat ve svém vyprávění o tom, jak jsme začali se sexuální výchovou našich dětí. Druhá část už je pouze pro otrlejší, takže pokud mezi ně nepatříte... Všechno začalo tím, jak můj sedmiletý syn řekl babičce totálně odzbrojující větu, že totiž „Adámek šukal Terezku!“

13.11.2012 v 8:15 | Karma: 32,59 | Přečteno: 2808x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Když naše děti mluví o sexu, my, jejich matky, rudneme studem

„No, tak pojď dál!“ Přivítala mě tchýně, když jsem si k ní přišla vyzvednout své dva syny. Její zvětšená starostlivá vráska uprostřed čela napovídala, že se stalo něco strašného. Vyděsila jsem se. Oba dva moji chlapci však na první pohled vypadali zcela zdravě, takže se mi dost výrazně ulevilo. Jejich babičce však nikoli. „Hlídej!“ houkla na dědu a zavřela se se mnou v pokoji. „Tak už je to tady!“ dívala se stále vyčítavěji. „Co se prosím děje. Nenapínej mě!“ prosila jsem úpěnlivě. „Matýsek!“ řekla sklesle a podivně při tom klopila oči (To je můj starší – sedmiletý syn). „Když jsem ho dnes vyzvedla ze školy, jen tak mezi řečí mi řekl!“ ještě jednou se nadechla, lehce zrudla v obličeji a nebyla schopná zvednout ke mně oči „... řekl, že jeho spolužák David...“ teď už skoro šeptala „, že šukal Terezku!“

29.10.2012 v 8:30 | Karma: 24,83 | Přečteno: 2823x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Šovinista, ujetý manažer nebo zas jen další šílená ptákovina?

Parkovací místa vyhrazená pro určitou skupinu lidí, dnes už jen málokdo přehlíží. Jen občas si v některém z nákupních center zaskřípeme zuby, když jsou téměř všechna strategická místa, jen několik málo kroků od vchodu do našich oblíbených obchodů, označena kočárkem či invalidním vozíkem. Až do včerejška jsem žila v přesvědčení, že mě na vyhrazených parkovacích místech nemůže nic překvapit. Dnes už vím, že může.

24.10.2012 v 8:00 | Karma: 12,22 | Přečteno: 1665x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Čínská armáda se vrátila k Tchaj-wanu. Dvanáct letadel přeletělo dělící linii

27. dubna 2024  11:11

Tchaj-wan v sobotu zaznamenal obnovenou aktivitu čínské armády ve své blízkosti. Tchajwanské...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05,  aktualizováno  10:41

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

Zemřel Robert Kvaček. Spisovateli a uznávanému historikovi bylo 91 let

27. dubna 2024  10:10,  aktualizováno  10:24

Ve věku 91 let zemřel historik a spisovatel Robert Kvaček. Ten patřil k největším osobnostem...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1914x
Jsem Monika a jedním z mých klientů je Náhoda - seznamovací agentura. Příběhů, okolností a událostí, které stojí za zmínku, je tam nespočet. Tohle je myslím to pravé místo, pro jejich existenci.

Seznam rubrik