Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

Bouše

29. 10. 2012 9:35
Má žena kdysi vysvětlovala naší malé dceři

všechno kolem početí dítěte. Když skončila, dcera ji dorazila otázkou: "Tak vy jste to s taťkou dělali dvakrát ?" (má ještě bráchu).  :-)

4 0
možnosti
FK

ataknevim

29. 10. 2012 9:54
Tak vy jste to s taťkou ....

Moc hezký a záviděníhodný....

0 0
možnosti
TT

žepré

29. 10. 2012 9:29
Ty otázky,

proč se mnoho z nás stydí za své tělo a za jeho činnosti, bych doporučoval položit panu farářovi. Před špičkovým zachránným odborníkem, k jehož zplození byla nutná jen vůle generálního ředitele vesmíru, se styděly tak nanejvýš panny a panici, než došlo k tomu poprvé.

0 0
možnosti
PV

Alcator

29. 10. 2012 9:13
Co postrádám

Zdravím,

ve vašem textu postrádám právě ty otázky, které se na vás vysypaly. To je podle mě zdroj obav drtivé většiny rodičů -- "Já jim můžu říct tohle a tohle, ale co když se mě na něco zeptají?"

0 0
možnosti
FK

ataknevim

29. 10. 2012 8:37
„Takový jsou kluci“,

Autorko, skutečně to je v té knize takhle napsáno? Jinak bez námitek.

0 0
možnosti
M

MMMDC

29. 10. 2012 8:42
Re: „Takový jsou kluci“,

Přísahám! Text jsem opsala slovo od slova:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1914x
Jsem Monika a jedním z mých klientů je Náhoda - seznamovací agentura. Příběhů, okolností a událostí, které stojí za zmínku, je tam nespočet. Tohle je myslím to pravé místo, pro jejich existenci.

Seznam rubrik