Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sexem ke spokojenému vztahu - aneb ať je to ten nebo ten ...

„Když nevíš, zeptej se,“ vtloukávala mi mamka do hlavy, když jsem byla malá. A platí to dodnes. Když Náhoda nevěděla, „po čem singles touží“, tak se jich zeptala. Klobouk dolů před těmi, co vyplnili dotazník celý. Otázek bylo tolik, že já bych se rozhodně až na konec neprokousala. Některé pasáže zajímavé, některé méně, ale jedna z kapitol mě zaujala víc, než ty ostatní. Proč? Týkala se sexu. Mám teď k dispozici statistické údaje, ale také jednu mimořádnou životní zkušenost. A i když jde o dvě diametrálně odlišné skutečnosti, jsou ve finále vlastně v souladu a to mě na tom fascinuje.

Náhoda říká, že dvě třetiny nezadaných z 1600 si myslí, že mít bokovku, přináší partnerském vztahu jen komplikace. A pro 95 % dotazovaných představuje sex ve vztahu jeho zásadní součást. Z toho mi vyplývá, že až tihle lidé najdou svého partnera, chtějí mu být věrní až za hrob a spát s ním častěji než často, aby se jejich partnerství dařilo. Výsledek, na jehož základě by se dalo konstatovat, že spokojenost v sexu vnímáme jako klíč ke šťastnému partnerskému vztahu. Jenže pak mám ještě kamarádku, která svého partnera našla na internetu už před sedmi lety. Vyzkoušela tehdy kdejakou seznamku, scházela se s kdekým a vždycky to skončilo všelijak. Nikdy se jí nic nepříjemného nestalo, ale i tak jsem si oddychla, když přivedla Pavla. Vypadal normálně, normálně se i choval a hleděl na Mirku zamilovanýma očima. Své ne zrovna romantické seznámení stvrdili o půl roku později velmi romantickou svatbou a za dalšího půl roku už jim řvala doma v postýlce krásná holčička. Vzali to hopem a druhá princezna se jim narodila za necelé dva roky. Pohled na tuhle rodinku učaroval kde komu. Šťastní a spokojení, krásní a mladí… Co víc by si mohl člověk přát. Přede dvěma lety jsme s Mirkou seděly v kavárně na skleničce. Zdála se mi zaražená, ale přičítala jsem to její náročné domácnosti, kterou se už pár měsíců snažila marně sladit s prací. Ona mi však vyrazila dech. „Pavel se mnou už měsíc nespal.“ „To je toho! Čemu se divíš, jste spolu už takových let, víš, co by za to jiná dala, kdyby jí chlap nechal měsíc na pokoji?“ smála jsem se. Ale na Mirce bylo vidět, že na žertování náladu nemá. „Říkala jsem si, že má hodně práce a je unavený. Večer chodí spát mnohem později než já a když jsou holky u našich, tak si navymýšlí, co všechno musí udělat, jen abych ho náhodou neobtěžovala. Myslím si, že někoho má!“ „Neblbni, to je přece nesmysl, Pavel? Já neznám druhýho tak zamilovanýho!“ Celý následující měsíc věnovala Mirka špionáži. Žádnou milenku se jí i přes totální nasazení objevit nepodařilo. A bez sexu už byla šedesát dní. Svůj čtvrt rok bez jakýchkoli intimních dotyků oslavila Mirka hysterickou scénou. Pak střídavě brečela, prosila, nadávala – bezvýsledně. Když jsem přicházela do naší oblíbené kavárny na konci čtvrtého měsíce bez manželského sexu, Mirka už seděla u stolu a usmívala se. No konečně, pomyslela jsem si. Pavel se dal zase do kupy. Jenže ona mě usadila do židle dvěma neuvěřitelnými slovy „Mám milence!“ „Cože máš!“, zakřičela jsem na celou kavárnu. „M i l e n c e!“ hláskovala mi hrdě Mirka. „A co budeš dělat?“ děsila jsem se. „Nic, co bych dělala, budu s ním spát“ usmívala se Mirka dál. A tak má moje kamarádka už téměř dva roky milence. Pavel s ní stále nespí a Mirka tvrdí, že on nemá ani milenku, ani sebemenší podezření. Jejich manželství funguje dokonale. Obdivné pohledy na tuhle rodinku stále učarovávají kde komu. Šťastní a spokojení, krásní a mladí… A tak si říkám – že spokojenost v sexu je nejspíš skutečně klíčem ke šťastnému partnerskému vztahu.

Autor: MMMDC | čtvrtek 18.10.2012 9:00 | karma článku: 17,79 | přečteno: 1575x
  • Další články autora

MMMDC

Venku je hnusně, tak nebuďme hnusní

„Je hnusně a to je taky důvod, proč jsou na sebe lidi hnusný, za všechno může to hnusný počasí“, přivítala mě tchýně, když jsem o svátcích nasadila kulicha, péřovku, hucule a s celou rodinou ji vyrazila navštívit. Dostala jsem čaj s rumem, mazanec a pomalu začala rozmrzat. Když mi povolily i rty, pustila jsem se do sváteční konverzace. Nakonec jsme skončily, kde jinde, než u počasí.

3.4.2013 v 11:30 | Karma: 11,21 | Přečteno: 412x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Chce si svou lásku koupit. Je to opravdu idiot?

Nejsem si jistá, že je pravý čas na to řešit něco jiného než amnestii, či našeho nového prezidenta, jenže mně to prostě nedá. Během Vánoc jsem se potkala s přáteli, jak se to tak o svátcích dělává, a ne každé setkání bylo zrovna radostné. Ono, když holce táhne na čtyřicet, s chlapem, který by stál o ni a za to, byla na večeři naposledy před mnoha měsíci a začíná přemýšlet o tom, že si koupí papouška, aby si doma měla s kým povídat, marně si lámete hlavu, jak ji v tom krásném zimním čase potěšit. A to i přesto, že já jsem díky spolupráci se seznamkou v podstatě u zdroje. Nic na tom nejspíš nemůže změnit ani to, že je krásná, chytrá, vtipná, v profesním životě zatraceně úspěšná a navíc s naprosto poetickým jménem Miriam.

8.1.2013 v 8:30 | Karma: 11,25 | Přečteno: 1622x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Pánové, kolik žen projde vaší postelí za jeden dlouhý život?

Studie na téma sex patří k těm nejoblíbenějším. Sex na všechny způsoby a ze všech stran. Je těžké přijít v této populární oblasti s něčím novým. I když... Výzkumy zabývající se mužskou promiskuitou mají mnoho společného. Kromě zadání také to, že se ve svých výstupech téměř nikdy neshodují. Tak co si vzít z takových výzkumů?

28.11.2012 v 8:30 | Karma: 13,14 | Přečteno: 1711x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Když naše děti mluví o sexu, my, jejich matky, rudneme studem (II.)

Pár dní jsem sbírala odvahu, než jsem se rozhodla pokračovat ve svém vyprávění o tom, jak jsme začali se sexuální výchovou našich dětí. Druhá část už je pouze pro otrlejší, takže pokud mezi ně nepatříte... Všechno začalo tím, jak můj sedmiletý syn řekl babičce totálně odzbrojující větu, že totiž „Adámek šukal Terezku!“

13.11.2012 v 8:15 | Karma: 32,59 | Přečteno: 2808x | Diskuse| Ostatní

MMMDC

Když naše děti mluví o sexu, my, jejich matky, rudneme studem

„No, tak pojď dál!“ Přivítala mě tchýně, když jsem si k ní přišla vyzvednout své dva syny. Její zvětšená starostlivá vráska uprostřed čela napovídala, že se stalo něco strašného. Vyděsila jsem se. Oba dva moji chlapci však na první pohled vypadali zcela zdravě, takže se mi dost výrazně ulevilo. Jejich babičce však nikoli. „Hlídej!“ houkla na dědu a zavřela se se mnou v pokoji. „Tak už je to tady!“ dívala se stále vyčítavěji. „Co se prosím děje. Nenapínej mě!“ prosila jsem úpěnlivě. „Matýsek!“ řekla sklesle a podivně při tom klopila oči (To je můj starší – sedmiletý syn). „Když jsem ho dnes vyzvedla ze školy, jen tak mezi řečí mi řekl!“ ještě jednou se nadechla, lehce zrudla v obličeji a nebyla schopná zvednout ke mně oči „... řekl, že jeho spolužák David...“ teď už skoro šeptala „, že šukal Terezku!“

29.10.2012 v 8:30 | Karma: 24,83 | Přečteno: 2823x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1914x
Jsem Monika a jedním z mých klientů je Náhoda - seznamovací agentura. Příběhů, okolností a událostí, které stojí za zmínku, je tam nespočet. Tohle je myslím to pravé místo, pro jejich existenci.

Seznam rubrik