Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chytrakz hospody

24. 10. 2012 12:55
??????

Pokud je to soukromý pozemek, tak tam může být cokoliv, pokud je to veřejná komunikace, tak je to na správní řízení pro "umisťovatele", protože SZ zákovou značku nezná;-D

0 0
možnosti

misaviki

24. 10. 2012 12:37
.

Osobně bych to vzala jako zajímavost, ale že bych přilepená na okně sledovala, kdo tam zaparkuje, by mě ani nenapadlo..

0 0
možnosti

_-1-_

24. 10. 2012 10:39
Článek o autorce

vypovídá hodně.

0 0
možnosti

MychalB.

24. 10. 2012 10:17
Důvody mohou být různé

od níže zmíněné bezpečnosti přes šovinistický výklad (a klidně i oprávněný, když už jsou ta parkovací místa širší :-P ) až po to, že se se širším parkovacím místem počítá třeba s tím, že se při umožnění více/naplno otevřených dveřích bude líp vyndávat dítě z autosedačky, přičemž se naprosto šovinisticky vůči mužům předpokládá, že oni by se s dítětem nikam neobtěžovali ;-)

1 0
možnosti

vaclav.n

24. 10. 2012 9:51
Požádám obecní úřad...

..... aby to zavedl u nás. Sousedky (tedy až na jednu - ta řídí líp než já) jsou na zabití. Někdy to na parkovišti vypadá, jako kdyby se parta opilců vrátila z dvoudenního flámu.

3 0
možnosti

kulička-v-trávě

24. 10. 2012 9:39
První, co mně napadlo po přečtení blogu:

Vůbec mne neudivilo, že slečna klientka využívá služeb seznamovací agentury;-)

0 0
možnosti

kulička-v-trávě

24. 10. 2012 9:40
Re: První, co mně napadlo po přečtení blogu:

Tak nejdřív to tady není ani jednou, a teď hned dvakrát8-o

0 0
možnosti

kulička-v-trávě

24. 10. 2012 9:38
První věc, která mně napadla po přečtení blogu:

Ani trochu mně neudivilo, že slečna klientka využívá služeb seznamovací agentury;-)

0 0
možnosti

NobodyWasHere

24. 10. 2012 9:37
no, já nevím jak teď,

ale třeba ve Švýcarsku v podzemních garážích bývala docela běžná širší parkovací místa označená jako "Damenparkplatz" - a žádná zpitomnělá sufražetka si na to nestěžovala.

1 0
možnosti

Blábolivý Brod

24. 10. 2012 9:40
Re: no, já nevím jak teď,

Mně by nevadilo ani takový to trychtýřovitý stání s ikonkou slepičky - hlavně, když se zbavím tý parkovací hrůzy, že někoho odřu. A jestli je to místo pro ženy širší kvůli parkovací nešikovnosti nebo tomu, že vyndavají z auta kočárek, to je mi celkem fuk ;-)

0 0
možnosti

jmajaku

24. 10. 2012 8:57
Parkovaci mista

Kdyz my si o to skatulkovani rikame a pak dochazi k takovym absurditam. V ramci mozneho prepadeni deli parkovaci misto  zeny  jen asi 3 m od mnoha dalsich. Ze by argument ? At se jdou bodnout vsechni,kteri se nam snazi naprostymi nesmysly zaranzovat zivot.Napr.na mnoha mistech v Praze "ujete" cyklostezky. Zminene ryze zenske parkoviste jsem

objevil u KFC na Zlicine .Kdyz jsem se dotazal manazera jestli nezbylo trochu barvy protoze ja jsem chaby duchodce,neovladam ani kick box ani jina bojova umeni a chci tudiz parkovaci misto pro MUZE nad 60 a hlavne.blizko vchodu, zatvaril se kysele a rekl,ze on si ten blabol nevymyslel. Na muj navrh to parkoviste rozdelit jeste pro zeny podle veku pred a po prechodu uz nereagoval. Pritom by bylo spravne dat ta mista pro ty mladsi bliz vchodu- existuje totiz vetsi riziko prepadeni.Nebylo by to krasne - ZENY do 50 a ZENY nad 50. Kazda by hned vedela kam patri.

0 0
možnosti

MychalB.

24. 10. 2012 10:30
Re: Parkovaci mista

Když už děláš z prdu kuličku, tak by ještě měla být hodnocena atraktivnost jednotlivých žen pro umístění parkovacího místa. A aby to bylo nestranné, tak by tam měl být SW, který z fotografie (zvlášť obličeje a zvlášť celé postavy - a bez kabátu!) vyhodnotí sexuální přitažlivost ženy a v kombinaci s věkem sejmutým ze strojově čitelné zóny OP přiřadí odpovídající parkovací místo.

A stejně se najde nějaký úchyl, kterého to neodradí a na temném konci parkoviště si přijde na své ;-D

1 0
možnosti

mbem

24. 10. 2012 8:56
Takle si můžete představovat toho manažera

http://www.liveleak.com/view?i=44a_1237212890 ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1914x
Jsem Monika a jedním z mých klientů je Náhoda - seznamovací agentura. Příběhů, okolností a událostí, které stojí za zmínku, je tam nespočet. Tohle je myslím to pravé místo, pro jejich existenci.

Seznam rubrik